Nu är det fredagsmys

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-01-29 18:44:38


Herregud lång dag idag igen haha men jag är så duktig när det gäller att komma upp på morgonen. Jobbat och sen åkte jag och mammi ut på äventyr. Varit på Siba idag igen men hittade dock inget eller jo bytte ut skärpet jag köpte igår till ett finare inget mer konstigt nog. Mamma fick handlat massor förstås. Nu har vi precis ätit tacos hela familjen och jag är så trött. Hade tänkt åka sola och träna men jag skippar det och gör det imorgon istället. Idag blir det en plugg dag tyvärr för imorgon ska två uppgifter vara inne och en helt kurs på söndag plus en religions uppgift så jag har inte tid för annat den här helgen. Ska nog färga ögonbrynen först hihi :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: