På rutin.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-01-14 22:46:41


Så vart man mycket piggare när man vart i skolan. Jag vet inte vad det var med mig idag jag mådde så himla dåligt psykiskt och ville knappt gå upp ur sängen men nu efter skolan känns allt bra igen. Jag behövde nog bara komma ut och träffa folk eller jag hoppas det iallafall. Första lektionen i naturkunskap och läraren verkade hur rolig och lättsam som helst och lektionerna verkar vara väldigt bra så det här känns faktist som att jag kommer trivas dock inte när vi ska ha labbgrupper två veckor. Nya människor och så delas man in hur som helst och dom flesta kände någon där men för mig var alla ansikten nya men jaja det är en vuxna vi pratar om och det känns roligare nu när alla är där för just skolarbetes skull. Förresten läste jag på Bobbys blogg att han vart och fikat med Stefan från PH och hade då råkat kommentera att det var vinnaren!?!? Vinner Stefan! Hur är det möjligt ? Jaja vi får väl vänta och se ...

Postat av: Kim

Jaa de tkr jag låter som en väldigt bra ide :)

Usch vinner Stefan, de gillar vi inte!

2010-01-14 @ 23:28:23
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: Becka

MEN IDA! Jag slutar läsa snart för jag vill inte veeta det haha:) Hoppas inte det är sant:(

2010-01-15 @ 17:52:00
Postat av: Ida

HAHA men Becka jag ju inte om det är sant och hoppas inte det iallafall! :D

2010-01-16 @ 00:39:49
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

muuums :D

2010-01-16 @ 01:19:31
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: