Piercing i näsan ....

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-01-28 19:45:01


Jisses vilken vecka det har varit. Full rulle hela tiden och det är gott. Igår åkte jag , Sanna , Sebbe och Franne ner till Gbg och mina uggs hamna i alla vatten pölar som fanns så frysna tår var inte kul att gå med. Jag köpte extensions och nu börjar jag äntligen vänja mig vid så här mörkt hår (bild kommer) dock måste luggen växa för jag ångra att jag klippte den! Sedan åkte vi till IKEA och det minst sagt roligt och mätt blev man verkligen höhö. Idag har älskling haft ledigt så vi fick sovmorgon och sedan åkte vi iväg för att äta på sallads baren och sedan en sväng till Siba. Jag har lovat att inte handla något den här månaden men det blev en klänning , skärp , smink , ögonbryns färg , tyg skor igen och en massa små bröte som är väl behövligt haha ni får se imorgon. Sedan skulle vi till affären men Sebbe fick ett flipp och skulle pierca sig i näsan!!! Sagt och gjort haha fy fan vad ovant men det blev fint :) Nu ska jag gotta mig med min skvaller tidning och den stora godispåsen haha. Ha en underbar torsdag för det ska jag med mina två älsklingar och Alice har dessutom nyklippa naglar :)
Postat av: Kim

Nämen vilken fräsch bloggdesign, äntligen nöjd? :)

2010-01-29 @ 12:06:16
URL: http://kimiam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: