Slumrar till vilken sekund som helst

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-01-25 16:50:57


Puuh vad trött jag är. Har varit igång hela dagen och på denna lilla sömn jag fick inatt så förstår jag inte ens att jag orkar hålla ögonen öppna haha. Först åkte vi till frissan för att beställa tid till ett sen åkte vi till näl och efter det åkte vi och åt lunch. Vi kunde dock inte bestämma oss för kycklingsallad eller nacho tallrik så vi beställde båda två och gjorde en buffe istället haha smart men fasiken vad mätt man blev. Sen åkte vi till frissan där jag satt ett tag men nöjd är jag. Dock var det länge sen jag var så här mörkhårig men äntligen efter 10 hela månader så har jag inga gröna skiftningar längre. Blev kortare än vad jag trodde men ska lägga in nya extensions på onsdag så nemos problemos nu gäller det bara att få bränna igen annars så ser det inte bra ut. Åh är så trött så jag inte ens kan tänka så ska nog ta en lång powernap och sen äta rostat bröd när jag vaknat :D konstiga sug man har ...

Postat av: Becka

Jag måste bara förvarna dig om att jag inte kommer kunna se paradise hotel förens imorgon kl 23 när det läggs ut på tv6 play så snälla skriv inget om det och förstör haha:)

2010-01-25 @ 18:38:13
Postat av: Kim

HAHAHAHAHAHAHA!!!

Nej och jag har inte tv6 utan får leva på tv6 play, vilket i sin tur betyder att jag inte kan se de förens på Tisdag natt - så säg inget! :)

2010-01-25 @ 20:36:05
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: Ida

HAHAH ni kan vara lugna jag sov igår så jag har inte heller sett det ska se allt på tv6 play ikväll :)

Fika någon dag ??

2010-01-26 @ 08:05:34
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: becka

hahha:) jaa hur jobbar du? Jag och kim har planerat shopping nästa vecka någon gång vill du med?

2010-01-26 @ 17:30:36
Postat av: Ida

Javisst vet inte riktigt hur jag jobbar eller om jag jobbar får veta det imorgon tror jag men annars hänger jag gärna på :) vilken dag?

2010-01-26 @ 19:26:11
URL: http://idaemiilia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: