Sov gott*

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-01-07 21:25:07


Usch vad trött & förvirrad jag känner mig idag bara för att man sovit dåligt. Åkte till gymmet och på vägen ligger mitt jobb & jag råkade svänga in dit istället för gymmet! Hmm & när jag kommer fram till Sportlife såg jag att jag hade min uggs på fel fötter så jag hade vänster på höger osv hahah snacka om att det var pinsamt. Sen när jag går upp för att byta om har jag glömt mina skor så det var bara att vända hem och sen orkade jag inte åka tillbaka mer. Usch helt snurrig i bollen har jag varit idag men nu eller strax så är det dags för sömn för det vankas jobb på morgonen. Och dum som jag är så har jag tackat ja till två jobb så det blir väldigt hektist imorgon men så får det bli. Men först blir det sista kvälls rundan med min vita ''räv'' som längtar ut i snön och varför förstår jag inte för hon är en isbit när vi kommer in sen :)



En blöt Alice :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: