Stor lördag?

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-01-09 20:20:46


Det är lördag men det känns som tisdag eller något för efter alla dessa röda dagar är man ju helt snurrig haha. På måndag är det skola det ska bli gott att börja gå i skolan två dagar i veckan ( tisdagara och torsdagar ) för förra terminen plugga jag på distans det kommer jag göra nu med men inte helt. Dock är kurserna på kvällarna men det gör inte mig något haha. Idag är jag seg och har huvudvärk så jag har bestämt mig för att stanna inne men har dock gått ut i kylan för att köra mamma och sen solat hihi och självklart gått ut med Alice. Nu sitter jag med en stor skål chips och ett sista (!) glas cola och ska kolla på ' Not another teen movie ' haha en film helt i min smak. Ha en awesome lördag peeps precis som jag ;D

Postat av: SannaaCarola

Man tackar :) gör det. Säg till om du har mallar har några du kan välja mellan hemma :)

2010-01-11 @ 21:31:52
URL: http://sannaacarola.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: