Trodde det var måndag!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-01-07 15:48:41


Idag var första skoldagen egentligen eller det skulle vara handledning på Barn och ungdomssjukvårds kursen men jag har knappt sovit inatt så ringde och sa det till skolan så fick en ny tid på måndag. Sebbe blev sjukare igår när vi skulle sova och så fort han somna så började han låta eftersom han andades genom näsan och det lät! Herregud vad jag har slått på honom inatt det var nästan så att jag höll på att skicka hem honom hur taskigt det än låter. Jag har mindre säng än honom också så självklart låg halva jag utanför så jag har så jävla ont i kroppen nu. Jag har nog vaknat minst tio gånger och slått till honom och han har inte fattat någonting. Eftersom jag kände mig taskig när jag vakna ( han kan ju inte hjälpa att han är sjuk ) så gjorde jag frulle och tände en massa levande ljus men han kom inte ihåg något om natten ändå haha. Jaja nu ska jag vila en stund sen ska jag till gymmet och få mer ont!

Postat av: Kim

Svar: Haha nej jag vet, Västtrafik hatar mig :D

2010-01-07 @ 16:30:23
URL: http://kimiam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: