Trött hela tiden.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-01-20 15:33:50


Jisses vad jag sover hela tiden det är verkligen inte likt mig att sova mitt på dagen. Men idag har jag varit ledig och jag sov hos Sebbe inatt men han skulle till sin praktik vid åtta imorse så då åkte jag hem och kunde inte somna om förräns vid elva och sov några timmar tills Alice bokstavligt talat satt på mig i en halvtimma och gjorde sina läten och satte tassen i ansiktet på mig haha. Skulle tränat men jag blev för seg och jag orkar inte träna senare för jag ska hem till min älskling och mysa istället. Tar med mig träningskläderna och åker till sportlife när han åker till sin praktik och imorgon ska jag jobba kväll och även fredag sen är jag ledig denna helgen så då blir det en massa träning. Sen dom två kommande helgerna kommer jag ha jour så då har man bokstavligt talat inget liv haha kommer vara trött efter jobbet!
Usch vad jag känner mig sliten i vinter tider , jag har inte solat på snart tre veckor så jag börjar bli blek och det har jag inte varit på ett x antal år. Och jag ska även till frissan nästa vecka och färga håret mörkt så får nog lägga på ett kol så man hinner få lite färg annars kommer jag se ännu blekare ut. Men jag vill ha vår och visa benen och ha en massa olika färger på kläderna och jag saknar även högklackat! Jag har bokstavligen bott i mina uggs i vinter :( Tråkigt att ha lager på lager på sig också ...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: