23 grader ?

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-06-27 11:06:56


God morgon :) Det är söndag och jag är ledig och det är  så underbart att få sova ut två - tre timmar extra. Nu skulle jag , Sanna och Malin legat på stranden och pressat men det blåser som attans och det är mörka moln överallt! WHY ? Alltid den dagen man är ledig för imorgon ska det ju tydligen vara kanon väder men då jobbar man ju förstås. Det finns inget att göra åt men jag hoppas det blir lite bättre om någon timma så man kan lägga sig i parken och lappa lite sol för det är tråkigt att behöva sola solarium på sommaren. Jaja midsommar har det ju varit i fredags också jag och Sebbe åkte till mina föräldrar och grillade. Storebrorsan och Emma var där även. Jag och mamma hade köpt massa kläder och lite saker hon kan leka ute med så hon trodde säkert det var julafton haha. Trevligt var det iallafall och både jag och Sebbe blev på lurran haha. Igår var det jobb som gällde för oss båda och mys framför The Hills med glass och jordgubbar innan vi somnade :) Later peeps!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: