50 cent ?

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-06-02 09:00:20


Kan ni förstå att det här är 50 cent ?? Han har gått ner 30 kg för en filmroll där han ska spela cancer sjuk. Vilken skillnad liksom! Jaja jag ligger här med halsont och har inte kunnat somna om sen Sebbe gick till jobbet runt sex tiden. Så mina ögon svider och går i kors just nu men nu är det försent för att somna om för jag börjar jobba 13.30 - 21-00 usch vilken lång dag i detta fina väder. Men på fredag smäller det för då tar Johanna studenten! Jag är så glad för hennes skull men vad snabbt tiden gått det var ju bara ett år sedan jag tog studenten :)
Postat av: Sannaacarola

Herre min gud vad chokad jag blev när jag såg bilden:O

2010-06-02 @ 12:17:08
URL: http://httP://Sannaacarola.blogg.se
Postat av: martina victoria kuhse

haha aa fick faktiskt svar från stadium. usch såna patetiska idioter som sitter och kommenterar bloggen .. kul att sätta dom på plats lite :p

2010-06-03 @ 21:50:09
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: