Brända axlar ...

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-06-27 19:44:22


Åh vilket underbar väder vi fick till slut! Dock blev det ingen badning men jag har suttit ute precis hela dagen så nu är jag fräknig och har brända axlar (AJ!!!) precis som det ska vara på sommaren. Laki och jag bestämde oss för att kika i stan och äta lunch ute i solen dock var inte staden öppen förutom Åhlens så jag fick bara med mig hawaiin tropic olja och lipbalsam så nu luktar hela jag cocos olja. Subway har öppnat så vi köpte med oss mat och satte oss i parken och lappade sol. När vi skiljdes åt så tog jag Alice på en två timmars promenad och nu har jag precis gjort mat låda tills imorgon och så sitter jag även och äter glass med jordgubbar ... igen :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: