Dagen efter.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-06-05 11:27:35


God morgon igår var det som sagt student ( nu ska jag inte skriva student mer efter detta inlägg haha ). Jag fixade mig och åkte upp till Johannas studentmottagning där hela hennes familj och släkt var och så lilla jag haha. Pinsamt men vilken härlig familj , älskar när dom kan skämta. Johanna fick iallafall världens största kort av mig , biobiljetter till Sex & The City , cosmopolitan ( finns färdig blandade drinkar på systemet nu man kan köpa ) och ett iphone skal. Satt hos henne några timmar och alkoholen gick rakt ner , åkte sedan till Lalle där även Malin var. Där drack vi det sista och skulle egentligen åkt till Göteborg men dom ville till Thn så då åkte vi hit istället. Dansade , drack ännu mer och träffa massa härligt folk! Slutade med att jag var med OP gänget resten av kvällen och vi avslutade kvällen med fylle mat på MAX som satt så jädrans bra i magen just då :)

Jag och Lalle hade likadana klänningar igår men som tur hade hon den rosa xD

Postat av: Sannaacarola

du är skit fin på bilden alltså :) älskar den!

2010-06-09 @ 21:17:54
URL: http://sannaacarola.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: