För tidigt för en cider ?

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-06-04 14:01:03


Jag klockan 8 på morgonen innan jag bytte om till en söt klänning

Det var inte riktigt som på våran skola hehe dom går ju i en mini skola ...

En full men glad student :)

 

Nu har jag hunnit vara på Johannas utsläpp det var inte riktigt som vårat eftersom dom går i en jätte liten skola så det vara bara två klasser så det var inte samma känsla som när vi släpptes ut men studenterna var fulla och glada och det är allt som räknas. Jag var tvungen att gå till ett gammalt jobb och hjälpa till , där jag även blev uppraggag två gånger hahaha och mina engelska kunskaper fick sättas på prov då den ene var engelsk man. Så det kan gå så tidigt på morgonen. Och eftersom jag bor mitt i centrum så åker alla flaken runt här så det låter som fan och Alice sitter i fönstret och undrar. Är det för tidigt för att ta en cider ? Ska ju åka till Johanna vid fem tror jag ... hmm. Okej då jag väntar en timma tills jag ska fixa mig och då kan jag dunka musik samtidigt :)
Postat av: martina victoria kuhse

ja usch, småungar får man kalla dom :)



herrejisses, din lägenhet kvinna! det lilla jag ser är galeeeeet fint .. :O

2010-06-04 @ 14:05:15
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/
Postat av: martina victoria kuhse

hehe ja nöjd de förstår jag att du är. de skulle jag också varit :) ja, mer bilder vill vi se, hihi .

2010-06-04 @ 14:35:12
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: