i d a.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-06-15 22:39:59


Gaaah mitt hår är katastrofalt! Jag hatar det och jag tröttnar så jäkla snabbt men det är nog bara för att håret håller sig bra ca fyra veckor efter frisör besöket sen ser det ut som ett råttbo igen. Jaja nu ska jag bara toppa mig och inte färga förrens till i höst och jag säger bara lycka till för jag kommer inte kunna hålla mig. Nog om hår! Idag har jag varit på Överby med Åsa och Kim det blev shopping för oss alla och jag är nöjd och jag tackar min älskling som bekosta min väska höhö. Det blev självklart fika och mer shopping sen åkte vi till staden igen och gick ut med Alice så att hon fick bada när det ändå var så varmt men hon var inte så intresserad idag haha. Efter att Åsa stack satt jag mig med Kim på Strandgatan och tog en fika innan det var dags för jobb. Har varit ute med den lille och skulle handla när jag träffa på Irena och Shkurta så jag hängde med dom och åt. Så jag har precis kommit hem efter en fullspäckad dag. Nu väntar jag bara på att min sambo ska komma hem och mysa :)







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: