Jag älskar regn!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-06-07 15:06:02


Snodde ett par bilder från Kim & Nina från gårdagen hoppas det är okej :) Idag är det iallafall måndag och det regnar ute. Ohc härligt är det faktist för då behöver man inte göra något och det passar mig utmärkt eftersom jag är dödstrött. Sanna sov här inatt så hon har varit snäll och varit ute med Alice när jag och Sebbe varit på jobbet och även diskat. Vi försov oss även till jobbet båda två det var en hemsk upplevelse då jag cykla det snabbaste jag kunde med gammalt smink , inte borstat tänderna eller håret och jag hade tagit på mig shorts fast det var iskallt men jag kom bara tio minuter sent som tur var. Jag tänkte gå ner och köpa mig en påse godis och bara ligga och dega på soffan idag och kanske till och med ta en powernap senare haha. Hörs sen :)

 

 

 

Postat av: Kim

De är helt okej Ida haha :D

2010-06-08 @ 11:11:58
URL: http://kimiam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: