MEEEEEEEEEEEN!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-06-30 14:26:31


Måndag - jobbade till 15.00 , mötte upp Sebbe och vi tog en glass i den fina vädret. Mötte på Shkurta så vi tog en liten sväng i stan och fick med mig lite hem. Kvällen spenderades med älsklingen i spikön.

Tisdag - Igår var jag döden själv eftersom jag jobbade till 16.00 först och direkt vidare på nästa jobb så när jag kom hem gjorde kroppen så ont att jag la mig på köksgolvet en stund. Åt även liggandes haha! På kvällen gick jag och Sebbe en sväng med Alice till hans mamma och åt även då en glass hihi sen deckade jag på soffan runt 22 :)

Och idag är jag ledig det är dessutom den enda dagen på veckan och det är skit tråkigt väder! VARFÖR!?!?! Vi skulle ju ligga på stranden hela dagen men det blir aldrig så när jag och Sanna har planerat haha.

Postat av: Sannaa

hahahah ne det blir ju aldrig då :P

2010-06-30 @ 21:06:57
URL: http://sannaacarola.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: