Midsommar.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-06-22 21:25:23


Förlåt för dålig uppdatering men min dator har dött så den måste lämnas in :( Jag har även börjat på schema så jag är jätte trött när jag kommer hem haha. Började i fredags och har gjort första helgen av åtta. Idag har jag jobbat en dag tur men även varit på mitt andra jobb så min kropp börjar ta stryk redan! Jaja på fredag är det midsommar , det går ju så fort för nyss var det ju student. Jag är iallafall klyven för jag vet inte vad jag vill göra. Smögen eller inte ? Ska ju jobba kväll på lördagen och måste hinna hem innan det men gör jag det ? Annars har jag en reserv plan att grilla med mina föräldrar , Sebbe och förhoppningsvis storebrorsan och hans lilla Emma :) Hade varit hur mysigt som helst att börja midsommar med ett dopp i havet och sen grilla och dricka till sen kväll med familjen och deras vänner. Men som sagt vi får se hur det blir och vad man orkar med , bra blir det slut iallafall det känner jag på mig. Nu ska jag ta och göra kvällsmat och försöka somna till en bra film för jag har bara sovit två timmar inatt. Imorgon är det ett kvällspass som gäller men det är midsommar fest för the oldies så det kommer bli roligt för då flyter dagen på och man får alltid massa gott att äta hihi :) natti natti




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: