Rose.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-06-11 19:07:51


Älskling jag är hemma! Haha ne riktigt så låter det inte då jag är sambo ''fri'' ikväll. Precis kommit hem från middagen det blev plankstek för min och mammas del iallafall och en stor stark på det haha. Inte riktigt lika gott som i Göteborg men det gick ner iallafall. Nu inväntar jag Johanna så vi kan börja pimpla en nytt vin jag köpt och även hon har med sig vin så får se om vi ramlar in på bion ikväll haha. Nu sitter jag iallafall och dunkar musik och blir så jädrans party sugen som vanligt men vet aldrig vad som händer då även Sanna och Malin kanske kommer efter bion och pimplar lite med oss. Men just nu är jag mest nyfiken på filmen :) Hörs imorgon igen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: