SATC2

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-06-12 15:54:26




Igår var vi på SATC 2 filmen och den var hur bra som helst! Jag tycker den var lika bra som ettan jag förstår inte vad det är folk inte gillar med den. Den hade mer humor än vanligt och man skrattade nästan hela tiden. Dock var det för lite sex och för lite city annars var den grym. Minus var att Carrie såg ut som stryk , vad hade hänt egentligen ? Hon såg så gammal och konstig ut. Jaja jag hoppas iallafall på att det blir en trea :) Efter filmen satt jag , Johanna , Sanna och Malin och chill drack hos mig tills jag och Johanna skulle nana och sten slockna gjorde vi. Jag vaknade inte förrens 12.30 och det har inte hänt på många år haha så gott sov man och idag känner jag mig dålig och det känns som att jag kommer bli sjuk. Har jätte ont i huvudet och öronen. Trevligt att man blir sjuk den veckan man har ''semester'' men det finns inget att göra åt. Nu väntar jag på att min älskade sambo ska komma hem från jobbet och tydligen hade han också blivit sjuk så idag blir det bara hemma mys :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: