Saturday.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-06-01 18:32:56


I lördags shoppade jag som en galning och det är så typiskt mig att göra slut på lönen så fort den kommit haha. Men jag ska bli sparsam för man ska ju ha pengarna hela månaden... På kvällen kom Laki , Shkurta , Åsa , Kim , Becka och även Sanna och Carro en sväng. Åt kinamat och drack innan eurovision börja och då satte förfesten igång på riktigt. Det blev en massa lakritsshots och dans till en massa dålig musik för visst var det inte många som var bra i år ? Fortsatte kvällen mot Villa Stranna som sög det kändes som ett småbarns disco så vi drog vidare till Olearys där vi drack kannor med kamikazee. När det var stängningsdags blev det ''efterfest'' hos mig och dom sista peepsen stack inte förrens vid 5 på morgonen.Väldigt trevlig kväll som måste göras om!

 

Ingen har lagt ut bilder från helgen så dessa nya chips passade in bra tyckte jag haha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: