soliga dagar

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-06-17 22:03:13


Åh idag är det sista dagen på min mini semester för imorgon börjar jag gå på schema. Och det är så tråkigt nu när vädret är bra. Mjukstartar med en kort kväll och köra hela helgen men det ska väl gå antar jag ... Idag har jag varit ute i princip hela dagen. Låg på kanot bryggan med Sanna , Malin och lilla Ronja. Vi var för fega för att bada för det blåste rätt kallt idag men Ronja bada som bara den haha. Låg där några timmar tills vi blev hungriga och då blev det MAX mat som vi tog med till parken och åt. Jädrar vad varmt det är i parken man känner knappt när det blåser men gott är det. Nu har jag precis kollat serier och ätit kvällsmat och strax är det dags för sista rundan med Alice och sen lägga sig för imorgon ska jag dra ut älsklingen tidigt för att sola innan jobbet hihi :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: