söndag 6 juni.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-06-06 15:38:55


Hallå hallå det är redan den sjätte juni nu , tiden går allt för snabbt! Sommaren bara springer iväg men vintern den är alldeles för lång och verkar aldrig lida mot sitt slut. Igår var det bakis dag eller nja har inte varit bakis dom senaste tre gångerna jag festat så det är skönt. Jag och älskling hade iallafall slapp dag och med det menar jag MAX mat (igen) glass i solen , skulle gått på bio men vi kom inte överens om vilken film men som tur plingade Sanna på dörren just då så vi gick ut en sväng med henne och Malin. Badade hundarna tills det blev kallt och dom kom inte riktigt överens haha så vi begav oss mot affären där vi köpte med oss en massa gott som vi åt upp framför dom sex nya avsnitten av The Hills säsong 6 som är så grymt jävla bra! Heidi och Spencer är totalt borta ur denna värld , dom har blivit helt mysko och har varken vänner eller famiilj kvar ... Vaknade av att en dåre till granne banka och plingade på dörren i säkert 20 minuter och han återkom även vid sju och åtta tiden och kika i brevlådan och skrek. Jävla dårhus man bor i alltså , igår var polisen här med en naken kvinna och även i förrgår var polisen här för att hämta denna gubbe som terrorisera oss inatt. Trodde stan skulle vara lugn att bo i men sylte var nog lugnare och då är det illa haha. Nu ska jag fixa mig för om ca två timmar ska jag träffa OP gänget och äta middag på Olearys så nu får jag snart bråttom : ) Latero people!
Postat av: Nina

verkligen, Kim påpekade att jag ljög. men jag menar solen var ju ivägen så igentligen står de 0-2 ;) haha

2010-06-06 @ 23:16:05
URL: http://ninahagstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: