Studenter ...

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-06-04 08:58:09


God morgon folket idag har jag ställt klockan på ringning kan jag lova. Har hunnit ta en lång dusch , varit och solat och även var på en lång promenad med Alice. Vi stötte på en massa studenter som åkte i sin flak och skrek för glatta livet. Det riktigt rös i kroppen när jag hörde dom och jag ville bara spola tillbaka tiden och göra om det igen men men nu är man gammal och livet går vidare haha. Tänk vad tiden gick snabbt men det enda jag har hunnit på detta året är att jag och Sebbe skaffade Alice förra sommaren och vi har blivit sambos och fått en jäkligt snygg lägenhet! Om man får säga det själv ;) Nu väntar jag på att Lindex och affären ska öppna för jag har ingen cola hemma för den tog tydligen Sebbe med till jobbet imorse (NÖDVÄNDGT SIPPAN) och sen ska jag göra mig i ordning men inte för mycket för ska en snabb sväng till ett gammalt jobb efter att Johanna sprungit ut och sen i eftermiddag åker jag upp till henne igen fast då med partyoutfiten och alkoholen :D

 

bilder från förra helgen ( snodda av Kimelin )

Kim , Jag , Sanna , Shkurta ''posarn'' och Åsa hahah kolla hennes min!



Becka & Kim



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: