Torsdag.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-06-03 22:03:58


FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!!! Åh tänk om man fick ropa det igen men nu har det gått ett år men jag gör gärna om det så ni som tar studenten i år - JAG ÄR AVUNDSJUK! Hihi imorgon är det Johannas tur och jag ser så fram emot det. Idag hade jag och älsklingen en jätte mysig dag innan han skulle iväg för att jobba ett kvällspass. Vi köpte lunch från salladsbaren och tog med oss till kanalen där vi satt på en filt och hade det mysigt. Alice fick bada en timma och äta räkor så hon var nöjd haha. Innan han skulle med bussen hann vi med en glass i solen också. Sen har jag väl inte gjort så mycket förutom städat lite , varit på systemet , vart en runda i Oden dels för att jag skulle hämta och lämna ett paket. Skulle solat för en timma sedan men det var fullt och orkar inte sitta där i värmen och vänta på att det ska bli ledigt. Nu ska jag strax ut med Alice en runda och möta upp min man som precis har slutat. Får väl hoppas att han har tagit den bussen jag tror nu bara :)
Postat av: Sannaa

söt hon är när hon badar :)

2010-06-04 @ 09:36:43
URL: http://sannaacarola.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: