Andra gången ...

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-05-06 14:38:43


Igår jobbade jag från 07-16.30 och när jag slutat promenerade jag hem haha JAG promenerade! Kan inte förstå det själv faktist men det tar ju bara ca 30 min så det är ju jätte bra. Ska dock cykla i sommar men först måste pappa bryta upp låset och det hoppas jag han har gjort tills idag för ska nog åka och hämta den sen. Jaja efter jobbet gick jag direkt till strandgatan där Kim , Laki , Shkurta och Becka satt och vänta. Det blev nachotallrik och en cider för min del och gott var det. Även Irena kom senare och tog en fika med oss. Efter en stunds tjatande drog vi vidare hem till mig för dom ville se lägenheten och även Pernilla kikade in efter jobbet. Till slut var det bara jag och Kim kvar och vi satt och skrattade åt SeanBanan tills han skjuts hem kom. Sen deckade jag gott i sängen efter en väldigt lång dag :)

Men jisses glömde berättade det roligaste det började brinna vid oss IGEN!! Det är andra gången vi råkar tutta eld på strandgatan men denna gången var jag och Irena skyldiga men hon fick släckt den efter en rolig uppvisning med elden som hon själv inte tänkte på hahaha. Fasiken vad vi skrattade och folk runt omkring också xD



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: