Fjärilar.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-05-12 10:41:19


Igår tatuerade jag och Sanna oss vi gjorde likadana tatueringar trots allt. Det blev två fjärilar som symboliserar mig och Sanna. Och motivet passa oss båda utmärkt då vi båda är över förtjusta av söta fjärilar. Jag är jätte nöjd med mina för dom är små och kan lätt gömmas undan. Jag är ingen tatuerings tjej men visst vill man testa så det här blev jätte bra. Så tack Franne som gjorde dom åt oss :) Efter det gick vi tjejer till mig eller jag fortsatte till jobbet som ligger i huset brevid och under tider gick tjejerna ut med Alice och handlade åt mig. Världens finaste vänner säger jag bara. När jag kom tillbaka gjorde vi mat det blev kycklingfile , ris och curryssås med stor sallad. Fortsatte kvällen framför en massa serier för tisdagar är ju bästa tv dagen haha. Idag har jag tänkt och baka bullar , storstäda och just nu håller jag på med tvätten och äter frulle. Ledig är jag idag också :)



Lite röda och svullna är dom




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: