Första helgen avklarad.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-05-03 11:34:04


God morgon idag tog jag en välförtjänt sov morgon haha. Flytten gick jätte bra förutom att både jag och Sebbe har jobbat fredag och lördag kväll så det har varit rätt stressigt. Men igår fick vi upp alla möbler och packade ur det sista eller nja har väl någon låda kvar. Mina föräldrar var här igår och lämnade det sista i mitt rum och tog med sig en massa skit till containern så nu är det tomt här. Fast det är möblerat i varje rum så ekar det så vi behöver köpa mer möbler haha. Men jag älskar verkligen vår lägenhet och dom flesta grannar är unga så man behöver inte tänka på att vara försiktig. Känns ändå konstigt på något sätt man känner sig ensam för jag är van vid att ha fullt hus hemma varje dag och nu är det bara jag och Alice här när Sebbe inte är hemma men det är ju en vane sak :) Och jag blir väldigt rastlös när jag inte jobbar jag vet inte vad jag ska hitta på istället ...

Postat av: Kim

Du ringer Kim så kommer han på besök efter skolan :D

2010-05-03 @ 19:17:46
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: Kim

P.S: vi vill ha pics på lägenheten! ;P

2010-05-03 @ 19:18:18
URL: http://kimiam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: