IJ.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-05-04 22:59:14


Shululuu kompisar haha nej jag bara skoja. Idag har det varit minst sagt fullspäckat eller kanske inte. Johanna kom till mig tidigt idag efter skolan och nu har vi hängt hela dagen. Vi var även och storhandla men innan det fick vi hämta bilen från pappa. Tjockade oss med kycklingrulle och pizza och sen har vi glott på serier hela kvällen och tjockat oss med chips. Bra där! Även Paulina kom förbi och kollade på D.P med oss sen körde dom hem mig efter att jag lämnat pappas bil så det tackar man för. Nu ska jag snart nana för imorgon vankas det lång dag på jobbet dvs. 07-16.30 har dock en timmas rast och då ska jag vila på jobbet. Sov gott :)

Btw glöm inte att kolla på andra avsnittet av The Hills ikväll på www.Mtv.com

Postat av: martina victoria kuhse

grattis till lägenheten! va skoj! :)

2010-05-05 @ 19:08:27
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/
Postat av: Sannaa

Hehe något som går då med andra ord :O Haha nej inte så farligt alltså. Men man blir beroende alltså haha vill bara göra mer :P Ska göra något mer på den så det inte ser så tomt ut på magen. Och kanske blir mer idag ;)

2010-05-06 @ 12:36:09
URL: http://sannaacarola.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: