Kanel och vanilj.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-05-12 14:46:05


Nu är bullarna klara och det doftar ljuvligt här hemma , det blev både kanelbullar och vaniljbullar. Dock måste jag komma ihåg att köpa en elvisp! Visste att det var något som fattades i köket haha. Städat , diskat , ute och promenerat två gåner med Alice , tvättat och ja bakat. Jag har blivit en riktig hemmafru men visst är det roligt att göra sånt en dag som denna. Regn och rusk ute bara. Snart blir det att göra middag och gå ner en sväng till apoteket och sen ska jag bara ligga ihopkurad under en filt i soffan och äta bullar hela kvällen :)

Postat av: Sannaacarola

Dom blev riktigt finas. mina syns mer nu när det röda är borta :D Haha ja ibland är dfet kul med hemma fru sysslor. Men dock inte längre perioder, finns perioder då man tröttnar haha. jag är i den nu ;P

2010-05-12 @ 17:44:37
URL: http://httP://Sannaacarola.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: