kardinal offichall feat akon - body bounce

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-05-15 19:50:12


Åh vad jag är party sugen har ju inte dansat eller druckit en alkohol sen början av februari!!! Det är helt sinnesjukt om man jämför hur man var förut. Har jobbat varje helg och det var ju bara för att vi skulle flytta och man vill köpa massa saker. Men i helgen är jag ledig och vad gör jag då ? Somnar på soffan under mitt och Sebbes fredagsmys hahaha. Och idag har jag varit hos mina päron hela dagen , ätit middag och fått med mig massa saker hem som jag glömt bort. Sitter just nu och lyssnar på musik och blir så sugen på att ta på mig mina nya klänning och gå ut och slå klackarna i taket men istället ska jag iväg och sola och sen ska jag träna hahaha. Jaja men det kommer fler helger och det är ett sug som bara sitter i när jag spelar musik. Men om två veckor ska jag börja ta det lugnt med jobbet så orkar man mer och då blir det party igen för jag har en massa nytt i garderoben som jag är så sugen på att inviga och nu helst haha :)

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: