M.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-05-03 19:46:41


HEEEEEEEEEJ! Måndagen är snart avklarad och det tackar man för eftersom det har gått så segt idag. Varit en sväng hos päronen idag med Alice för jag hade fått mitt schema för sommaren och jag är pretty nöjd fast jag fick en vecka mer när jag ville ha en vecka ledigt hahaha. Är ledig på midsommar och fallens dagar! Jag kan inte förstå det själv eftersom jag jobbat just dom dagarna varje år så i år ska jag ha en riktig midsommar. Sen har jag även varit på mitt ''måndags jobb'' och nu sitter jag och klurar på om jag orkar gå till affären ( odenhuset ligger precis framför näsan på mig ) och handla mat eftersom vi inte har hunnit det än eller om jag ska ut med Alice innan ? Hade helst sluppit båda då jag är trött och lat idag. Kan någon komma och sätta upp tvn åt mig i vardagsrummet för jag orkar inte ligga i sovrummet och kolla för då kan det hända att man somnar :D
Postat av: Kim

HAR DU OCKSÅ NÖRDBRILLOR! AWESOME!

Kommer på besök så fort jag får chansen :)

2010-05-04 @ 00:39:35
URL: http://kimiam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: