Nervös ? Jag ?

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-05-10 23:28:37


Jädrans vad trött jag har varit i kroppen idag det är inte nådigt att jobba hela helgen och konstiga turer och sen jobba en måndag också utan det ska ju vara vilodagen. Men nu är denna måndag gjord. Jag och Sebbe har fått gjort en massa ärenden bland annat skrivit på att vi fått nycklarna haha lite sena med det var vi. Hämtat köksstolar och även fått våran soffa. Jag var jätte missnöjd med den för den såg så pluttig ut i våran stora lägenhet men jag har börjat vänja mig. Även hämtat cykeln hos mina föräldrar och till det roliga Sebbe skjutsade mig och Alice på den ända från sylte till stan hahaha vad folk skrattade. Imorgon är jag i princip ledig har bara ett lite småjobb på 2h så det går snabbt. Jag ska även tatuera mig imorgon!!! Oh my det trodde jag aldrig om mig själv men jag känner mig redo haha. Tanken var att jag och Sanna skulle göra likadana men vi får se för vi har inte kommit fram till något som verkligen matchar oss båda men visst ska vi ha dom för det har vi prata om länge. Men så länge har jag suttit nu ett tag och gjord några skisser på vad jag vill skriva på underarmen. Och snälla hjälp mig vilken stil är finast och på vilket håll ? Sebbe tycker att jag ska ha den högra och texten ner så från handen ... Jag är nervös och osäker! Hatar det jävla ljudet när man tatuerar sig också :(







































semper ad meliora - always towards better things
Postat av: Anonym

den första eller sista

2010-05-11 @ 11:03:11
Postat av: Kim

Den högra - lätt!

2010-05-11 @ 18:07:27
URL: http://kimiam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: