Seg.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-05-17 13:05:30


Jahopp då var helgen över och jag har varit ledig känns hel mysko faktist. Men gott för jag är utvilad för en gångsskull. I lördags träffade jag som sagt Shkurta och Laki vi satt på Strandgatan och drack lite och när regnet kom flydde vi hem till mig för lite mer att dricka. Dagen efter var jag rätt seg fast vi inte drack alls mycket men jag pallade rumpan ur soffan och följde med Sanna när hon övningskörde och det gick jätte bra. Helt otroligt att hon kan så mycket på så kort tid. Efter det åkte vi till gymet och tränade lite och det känns i mina armar idag. Om en liten stund ska jag cykla till jobbet om vädret tillåter så att säga haha. Hörs ikväll om jag orkar blogga :)



Nytt i garderoben en klänning från Nelly.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: