Söndag.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-05-09 13:41:05


Pjuuh sorry för dåligt uppdatering men jag har jobbat hela helgen. Ingen som blir överraskad längre haha till och med några från jobbet och bemaningen har frågat om jag inte ska ha ledigt någon helg. Men jag hade tänkt ha ledigt en eller två veckor innan sommarschemat börjar. Skulle tatuerat mig igår men var så trött efter jobbet och eftersom jag skulle upp tidigt idag så orkade jag inte. Nu är jag hemma på timmar för jag går delad tur idag. Sebbes föräldrar har varit här precis och kollat på våran lägenhet och alla blir förtjusta så det är ju bra. Imorgon får vi våran soffa också! Skulle egentligen få den om två veckor så jag är nöjd. Har börjar promenera till jobbet och fasiken vad ont i fötterna jag har. Ikväll blir det en sista promenix för efter jobbet ska jag hämta pappas bil som jag ska låna tills imorgon kväll. Man kanske ska ta och göra sig något att äta innan det är dags för jobb men vad ? Sebbe har ju lagat middag till oss hela veckan men idag ska han också jobba kväll så får göra maten själv :( usch vad bortskämd man har blivit hihi men bra att det är karln i huset som gör det.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: