Underbara dag ....

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-05-19 15:10:48


Och självklart blev jag inringd av jobbet så strax ska jag hoppa på min cykel och göra ett kvällspass. Åh det suger riktigt hårt just nu ... Var nyss ute och svettades av värmen och det var härligt! Alice fick svalka sig i kanalen också det var gott för henne och hon är så modig för nu hoppar hon i självmant och då vet man att hon gillar det. Jaja nu är det dags att ta upp tvätten och börja trampa på min cykel som dessutom skramlar :/ why ?



Den här håriga saken ser ut som en dränkt hyena just nu haha

Postat av: Kim

Aah men bra, jag kan Tisdag.. slutar 11:45 haha! Ska checka med Becka också :)

2010-05-23 @ 22:32:57
URL: http://kimiam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: