Veckan ...

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-05-31 14:41:25


Oj det var länge sedan man blogga ... Nu ska iallafall en tjej hjälpa mig få ordning på bloggen så jag hoppas att designen blir klar i veckan för då ska jag börja använda min kamera som ligger och dammar haha. Jaja nu är det ny vecka men vi kör en snabb resume på förra. Måndags - kommer inte ihåg! Tisdags - jobbade och efter det fikade jag med Becka och Kim på strandgatan. Onsdags - Jobbade , hade date night med Sebbe. Vi åt tre rätters på en indiskt restaurang och blev på lurren haha! Fortsatte kvällen på Olearys där vi drack en kanna kamikazee. Fick ett flipp och var på väg att åka till Ggb för att dansa på nivå men det var ej öppet. Torsdag - Jobbade hela dagen. Fredag - Var på IKEA med älsklingen och fick handlat gardiner , matta och massa smått och på kvällen var det jobb. Lördag - Det tar vi sen när Åsa (?) lagt in bilderna haha det blir roligare så. För nu eller strax ska jag och Alice strax åka till mina föräldrar med en liten försenad mors dag tårta eftersom jag var bakis och jobbade igår så hann jag inte kika förbi så idag blir det mys hos dom när man ändå är ledig :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: