dont you let my heart die boy

Kategori: Allmänt Publicerat: 2011-04-27 18:08:45


Försöker fånga Alice och ge henne en puss ...



Men då får hon allt igen (= Kolla lillens min



Då kör vi en misslyckad outfit bild ... eh japp!

Som ni märker har jag det jävligt tråkigt eftersom jag har varit klar sen flera timmar sen. Har hunnit jobba , gjort ärenden , städat / tvättstuga och myst med stumpan här hemma. Nu väntar jag på att klockan ska gå framåt vi ska avsluta kvällen på Butlers med god mat , öl och butlersquiz , perfekt lill-lördag för min del =)

Postat av: SannaaCarola

Miss Ida kanske ska tona ner med att konsumera så mycket alkohol ? ne det är sommar NJUUUUUUUT ;)

2011-04-28 @ 12:11:56
URL: http://sannaacarola.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: