darkness ....

Kategori: Allmänt Publicerat: 2011-02-07 20:33:18


Gaaaaah en hel vecka sen jag bloggade senast , oops men det är ju så tråkigt att blogga utan bilder så jag får väl börja slänga in gamla lite då och då när man inte har några nya. Hade det enormt roligt i fredags med KÅB vi drack vin , kolla skräckfilm och åt pizza ha ha en helt oförglömlig kväll som vi gör om på lördag fast framför meoldifestivalen. Resten av helgen var lugn och vi fick äntligen bokat resan till Grekland i september och ja jag vet långt kvar men skönt att ha bokat den. Idag har jag bara jobbat som vanligt och fasiken vad måndagar suger! Dock har jag umgåtts med Sanna hela dagen vi har käkat pizza pratat som aldrig förr. Oj vad mycket pizza det har blivit nu då men man lever ju bara en gång. Nog om mig för nu blir det en promenix med Alice i det så vackra vädret jaja bara att sätta på sig gummistövlarna.



Jisses vad mörkt hår jag hade för några månader sen :/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: