Mejeriet ♥

Kategori: Allmänt Publicerat: 2011-02-08 21:42:55


bild lånad av Ekostil.se

Tisdag och det är bara början av veckan SUCK!!! Vet inte riktigt vad det är med mig är trött varje kväll vid den här tiden men även på morgonen fast jag lägger mig i tid och vill verkligen inte gå till jobbet. Kan inte denna jobbiga period bara gå över snart!?!? Idag har jag jobbat en kort tur på 5h ångrar dock inte det fast jag hade kunnat ligga och sova med min bobo ha ha. Träffade Johanna efter och vi åt lunch på Mejeriet ♥ favorit haket här i Trollhättan och måste bara säga att dom har den godaste nachotallriken i stan! Word! HA HA. Gick hem och tog en powernap som satt så gott och vaknade av ett par missade samtal så det var bara att dra sig upp ur soffan och iväg och fika med Kim , Åsa och Becka eller KÅB är lättare och mysigt var det. Och OJ vilka planer vi har för i sommar frågan är hur vi ska hinna göra allt :-) nu sitter jag och degar i soffan efter ytterligare ett par timmars jobb fast på ett annat ställe , ja jag vet hard life ha ha. Ska äta kvällsmat med min älskade sambo och lägga oss för imorgon är det jobb igen och dessutom två jobb så behöver sömnen. Natti natti folket




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: