No regrets.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2011-02-24 22:13:02




Eiffeltornet fick mig att tänka på våra fyllesamtal vi hade i helgen om att alla skulle tatuera in tornet på fingrarna hahah tur att vi inte var i närheten av en tatueringsstudio för då vet man aldrig hur vi hade sett ut idag. Nej men i helgen är det tatueringsmässa i vår lilla stad och för en gångs skull ska jag faktist dit på kvällen efter jobbet. Min tanke är väl att jag ska spana och få lite inspiration men kanske göra en liten text på mina fingrar för det är det jag vill. Men jag vet inte om jag vågar! Jag tyckte bara min på armen gjorde ont haha.

Postat av: Åsa

Älskar att du kallar inlägget för no regret oc sen bara ah fast jag vet inte... :P hahaha

2011-02-24 @ 22:58:14
URL: http://windfall.blogg.se/
Postat av: Natalie

Är bilden på tatueringen på armen, bild på din arm? eftersom du skriver att det gjorde ont på armen:)

2011-02-26 @ 14:56:14
URL: http://onyoo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: