sista söndagen i februari

Kategori: Allmänt Publicerat: 2011-02-27 18:55:53


Söndag it is men det känns som en tisdag? Underlig helg kan jag säga ... Har varit förkyld sen i fredags och i lördags var de allra värst men härdade ut på jobbet. Dock gjorde jag inte det idag utan sjukanmälde mig för ögonen rann och var stora som tennisbollar men det har lagt sig nu och jag mår ganska så fint. Näsan har slutat rinna och har bara halsontet kvar. Japp tredje förkylningen denna vinter! Ikväll ska vi ha uppesittarkväll och kolla på Oscarsgalan. Det blir jag , Åsa och Kim vi ska laga en dunder måltid och krypa ner under täcket i soffan , undrar om vi kommer sitta uppe till 06.00? Haha knappast men mysigt ska vi ha det och dagens dresscode är ingen galaklänning utan mjukis brallor och Sebbes jeansskjorta =)



jepp upp och nedvänd bild också

Postat av: åsa

jättefin blogg! :)

2011-02-27 @ 21:57:23
URL: http://hallbergblomgren.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: