Walking with my high heels ...

Kategori: Allmänt Publicerat: 2011-02-16 15:26:14



jag vill bort från februari månad och slänga bort den tjocka jackan
att få sätta på sig den första klänningen utan att behöva ha strumbyxor under
sitta på gräset med sina fina vänner och planera för en helt galen sommar tillsammans
det är det jag vill ha och jag vill ha det nu för det kliar i mina fingrar så jag blir galen
men vad händer då ? jo det börjar snö/regna utanför mitt fönster just i denna sekund

Postat av: Sannaa

haha jäkla sverige och detta hav av snö... Sommaren blir alla glada även en själv. Sommaren ger känslor som inte går att beskriva.. Frihet är en stor känsla på sommaren, allt blir så mycket enklare på något sätt.. Men snart är den här hoppas man. Får man aldrig uppleva ned gångar finns det inget bra perioder heller :).. Det är liksom dom man uppskattar sedan, hihi..

2011-02-16 @ 18:19:38
URL: http://sannaacarola.blogg.se/?tmp=15112919



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: