Back on track

Kategori: Allmänt Publicerat: 2011-01-13 21:25:31


Vad ska man säga? Det var en lång paus ha ha och visst har man saknat att blogga på något konstigt vis ..
Fast man inte skriver om något vettigt men det är skönt att bara få skriva av sig ibland. Måste ju även tillägga hur tacksam jag är över att http://designbyshorty.se har hjälpt mig med bloggen för innan var den ju katastrofal bara för att jag hade pillat med koderna. Ett tips för er som är kassa på allt som har med design att göra precis som jag är , var med i en bloggauktion eller köp/''låna'' en design av någon som kan. Jag älskar min nya blogg och kommer fortsätta att vända mig till denna duktiga tjej när jag vill ha lite variation. Dock vet jag inte vad jag ska blogga om då jag kommit in i en period där det inte händer något. Ganska så typiskt men till våren lär man ju ha massor att skriva om =)

Postat av: DESIGN BY SHORTY

tack för dina fina ord :) jättekul att du är nöjd! Massa kramar till dig och lycka till med att komma igång igen :)

2011-01-13 @ 21:46:09
URL: http://designbyshorty.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: