Grattis Pappa!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2011-01-30 14:16:03














Igår firade vi pappa som fyllt hela 50 år eller NEJ han fyller idag förresten så grattis ännu en gång pappa! Vi hade bokat bord och riktigt födelsedags firande på Swania egentligen med släkten men det brann ju i torsdags så vi göra om hela firandet och bara fira med familjen eftersom det är lönehelg och det inte fanns några bord lediga för så många personer men kul hade vi och pappa blev full som en kastrull ha ha. Jag , Sebbe och brorsan drog vidare till Butlers på natten där jag träffade KÅB och andra härliga människor. Riktigt lyckad kväll och fasiken vad folk det var ute igår. Nu ska jag fixa mig i ordning lite så ska vi på tårtkalas och pappa ska få sin present idag ( utomlandsresan ) hoppas han blir överraskad =)

Postat av: Kim

VILKEN KVÄLL DET VA IGÅR!

TACK TACK OCH ÅTER TACK! :)

2011-01-30 @ 19:50:11
URL: http://kimiam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: