Ledig dag ...

Kategori: Allmänt Publicerat: 2011-01-18 14:07:34


Idag är jag ledig och ska egentligen vara det i tre dagar men hoppade in extra imorgon. Tråkigt att vara ledig en vardag nu för tiden för alla andra jobbar eller går i skolan så det finns inget att göra. Hela den här veckan är seg då det är min jobbhelg tråkigt nog ... Jag sitter här och väntar på mamma som ska sluta jobba vi ska boka en utomlands resa till familjen för pappa fyller 50 år nästa vecka =) ska även boka bord men vi vet inte vart än ? Senare ikväll ska jag och Sebbe iväg till hans mamma för middag det är en liten tradition som vi inte har gjort på ett tag då vi har jobbat så olika. Ska bli väldigt gott med hemlagad mat då varken jag eller Sebbe kan laga den godaste maten fast det går ju ner ändå ha ha =)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: