Löning

Kategori: Allmänt Publicerat: 2011-01-26 16:01:18


Åh vad jag hatar onsdagar ni anar inte! Jag jobbar oftast på båda jobben då och det gör jag ju självklart idag. Slutade 15 och strax ska jag kila iväg och jobba kvällen på ett annat , åh jag vill verkligen inte. Inte idag när jag har sovit så dåligt inatt. Jaja igår var en bra dag eftersom jag träffade Kim , Åsa och Becka för en fika efter jobbet och efter fikan åkte jag och älskling till hans mamma och åt middag och fick självklart med oss två påsar bullar hem. Goda är dom också ha ha sitter och tuggar på några nu. Imorgon blir det jobb , storhandla mat och bio med mamma och Sebbes mamma och även en kvällsfika med KÅB igen ♥
Postat av: Kim

KÅB.. K I B!

Vilket team!

2011-01-27 @ 23:07:49
URL: http://kimiam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: