mirror mirror on the wall ....

Kategori: Allmänt Publicerat: 2011-01-31 22:10:12


Började dagen med att bege mig till jobbet och usch vad tråkiga måndagar är. Har börjat tröttna lite på jobbet och jag hatar dessa perioder för då vill jag knappt gå upp ur sängen. Men men det är ju som sagt bara en period det brukar vara så ... Träffade Sara ( aka Loppan ) för att äta på Mejeriet ( SKRÄLL ) det blev en massa tjöt och catching up eftersom vi inte har setts på ett tag men nu ska det bli ändring på det! Efter nachotallriken mötte jag upp Åsa för att gymma bort den ha ha. Vi börjar komma igång lite och imorgon ska vi göra ett träningsschema för just nu går vi runt i cirklar och gör lite vad som helst. Men det är inte förens imorgon för nu går mina ögon i kors så dags att nana för det är en dag imorgon också.



Klockren bild på Sebbe i lördags




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: