Morgonpromenad

Kategori: Allmänt Publicerat: 2011-01-20 13:36:05








God morgon eller nej det kan jag ju inte skriva när klockan snart är 14.00!! Herregud vart har denna dagen tagit vägen? Jag vakna rätt sent idag eftersom jag är ledig , har varit ute på en lånpromenad med Alice i det fina vädret och även satt på två maskiner och käkat frulle. Och sen då? Legat och degat i soffan bara ha ha. Varför blir lediga dagar officiellt städdagar!?!? Idag står det inte mycket på schemat då jag måste lära mig att varva ner men det är ju så tråkigt och jag håller på och gå in i väggen av tristess. Jag har haft sånna konstiga tankar och kommit in i en period där jag känner mig ledsen men jag förstår inte riktigt varför. Ibland står bara livet still och man undrar vad som händer härnäst. Jag vill börja träna igen och jag ska även ha en vit månad från och med februari och hur trist kommer inte den bli då ha ha.

Postat av: sannaa

Alla har vi våra perioder då allt känns mörkt och trist. Ledsen får man lov att vara för då skulle det ju aldrig finnas något som heter glad.



Tror dom flesta blir lite nere på vintern speciellt, allt är mörkt och kallt. Finns inte mkt att göra än att sitta hemma.



Det gör så vi uppskattar dom bra dagarna allt mer. Man måste vara nere ibland för att känna att man är uppe i det blå och svävar. Så är det med allt, kommer alltid att vara, men tur att man har känslor, en del har ju inte ens det :P

2011-01-20 @ 21:37:02
URL: http://sannaacarola.blogg.se/
Postat av: Becka

Varför vit månad?? Du och kim gör att även jag blir deppig med erat vitmåndads tråk :( jag antar att vi får festa till det rejält nästa helg så vi klarar oss en månad framåt :phaha

2011-01-20 @ 22:17:02
Postat av: Ida

Becka - Haha men jag ska börja träna då kan jag inte dricka + att jag ska jobba jädrans mycket extra i februari hade jag tänkt.

Ja nästa fredag festar vi så vi blir bakis en månad framöver xD



Sanna - Ja det är tur att man inte är ensam , tror dom flesta är lite små nere på vintern då det inte händer särskilt mycket :)

2011-01-21 @ 10:41:05
URL: http://idaemiilia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: