Tjugondedag Knut

Kategori: Allmänt Publicerat: 2011-01-13 21:54:49


Julens sista dag och imorgon ska jag plocka bort alla julsaker som fortfarande ligger framme och skräpar.
Granen slängde jag ut i början av förra veckan eller det var väl mest Åsa som slängde ut den torra och bruna granen ha ha! Lägenheten blev så tom utan den så det blir ett IKEA besök i februari och lite mer färg till våren. För nu när jag tänker efter så är våran lägenhet helt vit och då menar jag inredningen också .. Till och med julpyntet var vitt eller silver så det var väl inte så konstigt att jag inte fick någon julkänsla. Men nästa år då ska jag pynta från tak till golv kan jag lova, hoppas Sebbe står ut =)



Kommer bli ganska mycket inredning hädanefter i bloggen =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: