word.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2011-01-28 22:45:54


Ställde klockan imorse trots att jag var ledig för jag och Åsa skulle till PLUS och skaffa gymkort. Tog en powerwalk på morgonen innan hon kom men lillskruten låg och susa gott och ville absolut inte följa med

Bjöd Åsa på frulle innan det var dags att röra på dököttet och gött är det nu när man äntligen skaffat sig ett gymkort igen. Efter träningen åkte jag och Åsa en snabbis till Siba och jag fick köpt mig ett par träningsbyxor som är så jag. Svarta adidas med rosa ränder höhö. Fick bråttom hem för jag skulle till frissan och där satt man i nästa tre hela timmar ( ryggen skrek av smärta efter ) men håret blev bra och jag är nöjd med färgen. När jag äntligen kommit från frisörstolen promenera jag hem och där satt Åsa och Kim i min soffa. Vi bestämde oss för att köpa med oss kinamat/subway mat hem och kolla på film men film blev det inte då vi satt och tjöta hela kvällen. Nu har dom åkte hem och jag ska strax lägga mig för imorgon blir det jobb 06.45-16.00 och efter det blir att fira världens mest underbara pappa som fyller hela 50 UNGA år. Ska bli så roligt att se pappas min när han får presenten och jag tror han kommer bli glad =)


MUMS räkchips

Alice har spanat in bytet ....

Men hon lyckades inte!

Så hon gav upp och la sig på bordet!! Ajabaja!


P.S
ska sluta lägga in så mycket bilder på min hund innan folk tror att min liv kretsar runt henne ha ha

Postat av: Kim

En riktigt riktigt bra dag idag. Tack! :)

Diggar också att min skjorta ser snyggare ut på bild än i verkligheten hahaha!

2011-01-29 @ 01:22:41
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: Kim

Sista bilden: "The Royal Dog!"

2011-02-12 @ 00:36:01
URL: http://kimiam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: